martes, 24 de abril de 2012

St Jordi...quines sensacions al cos




Ahir a les 8 del matí (potser una miqueta més tard) sortia de casa, acompañada d'un sol que començava a deixar-se veure i una alegria al cos que no puc explicar. Havia arribat St Jordi, una festa nostra, en la qual participem des de fa molt anys, la plaça plena de gent treballant per a montar les paradetes, un café, un entrepà.
L'Albert i jo comencem a montar la paradeta, a tenir-ho tot preparat i arriba la neus MOLT CARREGADA. De llibres, de roses, senyeres, punts de llibre, bolis, cintes, tisores. Tot allò necessari per a passar una diada de St.Jordi. 
Comencem a montar i les dues amigues ens quedem allà fins ben be les 11 que comencen a arribar cares conegudes. Jo crec que tots sentiem el mateix per dins. Un sentiment de vacances, d'alegria, de records, d'amistat. Un sentiment ple de moments viscuts darrera la nostra paradeta. Els nens del poble que passàven per la parada i ens deien un simpàtic "hola", els nens i joves de l'agrupament que en sortir del cole no van trigar res en aparèixer per la parada i començar la tradicional cursa de venta de roses entre ells. Diria que la guanyadora va ser la Isa, 30 roses ella sola. el pobre Ignasi va tornar a la paradeta havent venut una rosa per 50 cent, quan les veniem per 2 euros. Pobre la cara que va posar quan li van dir. Pero no passa res, va agafar una altra rosa i va tornar 5 minuts més tard amb 1'60 euros, per compensar!

Bueno Bueno, tota una diada plena de vida, com cada any. 
Després de teatre vaig arribar a casa amb l'Albert, vaig a veure ma mare, parlem una estoneta i quan entro un altre cop a la meva habitació: taxàn taxàn..



Una rosa de paper, preciosa. Amb moltes direccions diferents, paraules amb sentit que em portarien algun lloc d'aquest món i havia d'esbrinar on.
Aqui us deixo les paraules, a veure si sou tant rapids com jo en esbrinar on marxarem l'Albert i jo uns dies:
ENERGIA, MISTERI, AVIONS, DESCOMBRIMENTS, SORPRESES, MOMENTS, RENOVACIÓ, TRANQUIL·LITAT,  ANAGRAMA.

Sort amb l'endevinalla..

Sara


més fotos:








No hay comentarios:

Publicar un comentario