miércoles, 11 de abril de 2012

Cartes des de Irlanda

Ahir vaig rebre la teva carta. 
Sortia ja de casa meva i un gest rutinari em va fer mirar per casualitats de la vida la bústia de casa meva on mai trobo res interessant. En obrir-la només hi havia una carta, la agafo i .....SARA SEGARRA LEAL.
I això? Li dono la volta i no em va fer falta mirar el remitent, el trèvol dibuixat a llapis em va proporcionar tota la infomació que necessitava. Amb l'alegria als ulls i a tot el cos vaig començar a caminar i a la vegada obria amb cura aquell sobre que em portava notícies molt agradables segur! 
Una postal i una carta amb la teva lletra, quant de temps sense veure-la! Suposo que tothom al carrer devia mirar aquella noia boja que caminava sense saber on posava els peus i amb la mirada perduda darrera una carta plena de paraules. Em vaig posar a llegir-la sense parar ni un segon i cada paraula el feia obrir el somriure i haig d'admetre que va caure una llagrimeta i alguna més de regal.
Aquestes cosetes fan molta il·lusió formiga.
Moltíssimes gràcies.


 Jo també t'estimo

1 comentario:

  1. Els amics s'han de cuidar, malgrat hi hagin més de 2000km de distància.

    ResponderEliminar